Politcă de returnare

Politcă de returnare


Politica noastră de returnări trebuie citită împreună cu Termenii și condițiile noastre de vânzare. Ne rezervăm dreptul de a modifica în orice moment această Politică de Returnare. Ultima actualizare a fost în data de 13/08/14.


Este important să verificați comanda sau articolele la primire și întotdeauna înainte de utilizare. Dacă apar erori sau apar probleme, acestea trebuie raportate imediat pentru a putea începe procesul de investigare.

Înainte de a încerca să returnați o comandă, va trebui să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a solicita un număr de autorizare de returnare. Fără acest număr, poate fi dificil să vă procesați returnarea, ceea ce înseamnă că procesul poate dura mai mult.

Drepturile dvs. legale

Politica noastră de returnări nu afectează drepturile dvs. legale.

Pentru mai multe informații despre celelalte drepturi statutare, vă rugăm să vizitați site-ul web al Guvernului Regatului Unit la adresa: www.direct.gov.uk sau să contactați Consumer Direct, serviciul de consiliere pentru consumatori finanțat de guvern la 08454 04 05 06.

Dreptul de a anula

Aveți dreptul de a anula acest contract în termen de 14 zile fără a da un motiv.

Perioada de anulare va expira după 14 zile din ziua în care achiziționați produsele, sau un alt terț decât transportatorul care a fost indicat de dvs. anterior, și care a dobândint posesia fizică a mărfii.

Pentru a exercita dreptul de a anula, trebuie să ne informați despre decizia dvs. de a anula acest contract printr-o declarație clară (de exemplu, selectând opțiunea corespunzătoare din contul dvs. sau o scrisoare trimisă prin poștă). Puteți utiliza formularul de anulare a modelului de exemplu de mai jos, dar nu este obligatoriu.

Vă rugăm să vă asigurați că articolele pe care le returnați nu sunt deschise dar mai ales au rămas în ambalajul original. Mărfurile nedorite trebuie să fie în stare originală și neatinsă, cu sigilii de vânzare și etichete în stare bună.

Efectele Anulării

Dacă anulați acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costul de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care apar dacă ați ales altfel de livrare, altul decât cel standard tip oferit de noi).

Putem efectua o deducere din rambursarea pentru pierderea în valoare a mărfurilor furnizate dacă pierderea este rezultatul manipulării inutile de către dumneavoastră.

Vom face rambursarea fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de:


(a) 14 zile după ziua în care primim înapoi de la dumneavoastră orice bunuri furnizate; sau

(b) (dacă este mai devreme) la 14 zile după ziua în care furnizați dovezi că ați returnat mărfurile; sau

(c) dacă nu au fost furnizate mărfuri, la 14 zile după ziua în care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a anula contractul.

Vom face rambursarea folosind aceleași mijloace de plată ca și cele folosite pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. În orice caz, nu veți suporta nicio taxă ca urmare a rambursării. Va trebui totuși să suportați costul direct al returnării mărfii.

Formular de anulare a modelului

Către: The Hut.com Limited, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath, Cheshire, CW9 7RA.

Prin prezenta cer anularea contractul meu de vânzare a următoarelor mărfuri:

Comandat pe:

Numar de ordine:

Numele clientului:

Adresa clientului:

Semnătura clientului (numai dacă este trimisă prin hârtie):

Data:

Ce ar trebui să fac dacă primesc un articol incorect?

Avem standarde ridicate când vine vorba de ambalarea comenzii dvs., însă greșelile apar, din când în când. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre dacă ați primit un articol incorect. Ne propunem și vom face tot posibilul pentru a vă rezolva întrebarea cu rapiditate, ușurință și cu un inconvenient absolut absolut.

Vom trece în revistă fiecare caz individual atunci când avem în vedere returnarea produsului; în unele cazuri, este posibil să avem nevoie de informații suplimentare, cum ar fi imaginile, pentru a putea alege cel mai bun curs de acțiune. Scopul nostru este să oferim cea mai bună soluție pentru dvs. cât mai repede posibil.

Ce ar trebui să fac dacă elementul meu este deteriorat?

Deși avem grijă să prevenim orice deteriorare a mărfurilor dvs. în timpul tranzitului, este posibil să apară probleme. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre dacă ați primit un articol deteriorat.

Vă rugăm să nu refuzați livrarea, ci să acceptați mărfurile și să ne contactați imediat. Refuzul poate duce la returnarea coletului.

Ne puteți contacta prin intermediul contului dvs. folosind centrul de mesaje online. Vă rugăm să atașați toate imaginile pe care le aveți în căsuța respectivă a mesajului. Un membru al echipei noastre va examina detaliile și va oferi cea mai bună rezoluție pentru a vă rezolva nedumerirea.

Cum raportez o eroare a produsul meu?

Vă rugăm să acceptați scuzele noastre dacă credeți că există o defecțiune a articolului dvs., vom lua în serios toate reclamațiile privind calitatea produselor noastre și va trebui să investigăm detaliat defectul raportat.

Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin intermediul contului dvs. utilizând centrul de mesaje online. Vă rugăm să furnizați detalii despre defect și, dacă este posibil, atașați imagini la mesajul dvs.

Dacă raportați o eroare la un produs GHD, contactați direct GHD accesând următorul link: www.ghdhair.com/customer-care/returns.

Cum pot aranja o returnare?

Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii clienți pentru a vă organiza returnarea comenzii.

Va trebui să cunoaștem numărul dvs. de comandă, articolul pe care doriți să-l returnați și motivul returnării. La primirea acestor detalii, vă vom oferi un număr unic de autorizare de returnare și toate informațiile necesare pentru a aranja returnarea.

Vă rugăm să împachetați articolul în siguranță și asigurați-vă că formularul nostru de retur este inclus în interior.

Va trebui să obțineți o dovadă de primire poștală atunci când ne trimiteți articolul. Dovada expedierii nu costă nimic, dar fără ea, este imposibil prelucrarea rambursarii sau înlocuirii dvs. în rarele cazuri în care obiectul dvs. este pierdut în tranzit. Dacă solicitați o înlocuire și produsul nu mai este disponibil, vom procesa o rambursare în contul bancar inițial utilizat pentru achiziționarea articolului.

Orice articol pe care l-ați acceptat și apoi returnat este responsabilitatea dvs. până când ajunge în depozitul nostru. Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că ne trimiteți articolul înapoi  folosind un serviciu de livrare care vă asigură pentru valoarea mărfurilor.

Vreți să restituiți costurile de expediere pentru returnarea unui articol?

Suntem extrem de fericiți să restituim costurile de expediere pentru returnarea unui articol mai ales în cazul în care aceasta este necesară datorită erorii noastre. De exemplu:

-Dacă v-am trimis articolul greșit

-Dacă articolul este deteriorat sau defect

-Unde vă întoarceți un articol de înlocuire pe care nu doriți să îl păstrați

Nu vom rambursa costurile de expediere pentru a returna articolele nedorite sau care nu mai sunt necesare. Aceste costuri vor trebui să fie acoperite de dvs., din nou vă recomandăm să folosiți un serviciu de livrare care vă asigură pentru valoarea bunurilor.

Nu vom rambursa costurile de expediere pentru a returna niciun articol din cauza pagubelor raportate sau a unei defecțiuni în cazul în care nu a fost găsită nicio eroare în procesul de testare. Costurile pentru trimiterea articolului înapoi la dvs. vor depinde de articol și vă vor fi comunicate după finalizarea procesului de testare.

Reclamații

Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am gestionat returnarea sau înlocuirea vreunui articol, dorim să aflăm despre acest lucru. Scopul nostru este de a rezolva problema pentru dvs. și vă rugăm să contactați reprezentanții serviciului nostru de clienți prin intermediul contului sau prin poștă la Departamentul de Servicii Clienți, Lookfantastic, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, Marea Britanie, CW9 7RA.