Beauty Box FAQs

Când va fi prima cutie trimisă? 

Cutiile noastre sunt livrate în prima zi lucrătoare a lunii.

Când va fii efectuată prima plată?

În prima zi lucrătoare a lunii, în proximitate de livrarea cutiei.

Schimbarea adresei de domiciuliu 

Vă puteți actualiza adresa pe contul dvs. în secțiunea predestinată adresei. Aveți la dispoziție până la data de 26 a lunii pentru modificări care vor afecta următoarea livrare a cutiei. Spre exmplu, dacă în data de 23 Octombrie vă mutați, aveți timp până la data de 26 Octombrie, în acest fel cutia pentru luna Noiembrie vă va fii expediată la noua adresă. Livrarea cutiilor Când vă abonați la Beauty Box, sistemul de livrare aparține de aceași companie de livare. După achiziționarea primei cutii, livarea va deveni gratuită. Aceasta este disponibilă pentru a fi vizualizată sub numele Livrare Gratuită - clic aici


Când pot anula abonamentul Beauty Box? Ai la dispoziție 14 zile pentru anularea abonamentului. În această periodă trebuie să contactați echipa noastre de Servicii Clienți care vă poate îndruma la finalizarea cu succes a cerei tale.

Următoarea cutie, adică cea de a doua, nu va fi disponibilă funcția de anulare și va trebui să aplici manual, în contul tău, funcția de reînnoire automată, aceasta dacă nu doriți să continuați abonamentul până la termenul final de încheiere.

Cum pot anula abonamentul Beauty Box? Vă rugăm să vă logați în contul personal și să apelați la secțiunea disponibilă Serviciile Clienți. Intră în Contul Meu și selectează opțiunea Abonament pentru a vedea caracteristiciile disponibile. 

Renunțarea la o abonament de 1, 3, 6 sau 12 luni se va face până în acest moment și atunci abonamentul nu se va reînnoi. Trebuie să renunțați la reînnoire până la data de 25 a lunii ÎNAINTE de a primi ultima cutie a termenului curent. Puteți renunța la orice tip al abonamentului menționat mai sus, dar abonamentul dvs. se va încheia doar după încheierea tipului de abonament selectat initial de dvs.

 Spre exemplu, dacă aveți un abonament de 3 luni și renunțați la a doua cutie, aceasta va fi ultima din abonamentul de 3 luni. 

Anularea abonamentelor de 1, 3, 6, 12 luni 

Vă rugăm să vă logați în contul personal și să apelați la secțiunea disponibilă Serviciile Clienți. Intră în Contul Meu și selectează opțiunea Abonament pentru a vedea caracteristiciile disponibile. Renunțarea la o abonament de 1, 3, 6 sau 12 luni se va face până în acest moment și atunci abonamentul nu se va reînnoi. Trebuie să renunțați la reînnoire până la data de 25 a lunii ÎNAINTE de a primi ultima cutie a abonamentului curent. Puteți renunța la orice tip al abonamentului menționat mai sus, dar abonamentul dvs. se va încheia doar după încheierea tipului de abonament selectat initial de dvs. Spre exemplu, dacă aveți un abonament de 3 luni și renunțați la a doua cutie, aceasta va fi ultima din abonamentul de 3 luni. Iar dacă abonamentul a fost anulat  în termen de 14 zile, dar Beauty Box a fost trimisă. Dacă doriți să obțineți o rambursare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a vă întoarce o rambursare.


Comanda mea a ajuns deteriorată, ce fac?

Dacă ați primit Beauty Box deterioarată, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți prin intermediul contului dvs. online pentru a oferi o fotografie a comenzii și a documentelor necesare. Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va putea ajuta și va oferi o rezoluție adecvată.

Am returnat Cutia mea de înfrumusețare și nu mi-am primit restituirea / înlocuirea. 

Rambursarea sau înlocuirea dvs. va fi emisă imediat ce am primit confirmarea.

 Premii ale concursului

Premiul concursului are o dată de expirare de 3 luni, cu excepția cazului în care este înscris pe cartea de concurs, de ex. pentru o competiție în caseta din aprilie, trebuie să răscumpărați premiul până la sfârșitul lunii iulie înainte de a fi anulat. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, care va putea rezolva orice probleme.

Probleme de plată 

Dacă primiți un e-mail care detaliază problema dvs. de plată, vă rugăm să vă conectați la contul dvs. și să actualizați informațiile de plată. În cazul în care aveți nevoie de asistență în acest sens, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, care va putea rezolva orice probleme. 

Reduceri / Oferte speciale. 

Dacă aveți o ofertă specială sau un abonament, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că acest lucru se va aplica numai pentru prima cutie.Pentru cutiile ulterioare, abonamentul dvs. va reveni la prețul complet.